FANDOM

Yalaxus.jpg

Yalaxus

Yalaxus jest potężnym wojownikiem plemienia patapon. Jest postacią. Jego klasą jest Yaripon, lecz Yalaxus potrafi używać też tarczy.

Historia Edytuj

Yalaxus będąc Yariponem chciał walczyć w zwarciu. Próbował się stać Tateponem, lecz nie pasowała mu walka mieczem. Później próbował zostać magiem, i w tym celu udał się do Necropona. Necropon pokazywał Yalaxusowi różnego rodzaju kryształy, i pokazywał zaklęcia Mroku. Yalaxus uczył się magi Mroku, i szło mu już coraz lepiej. Yalaxus czuł się jednak źle pobierając zakazanej magi mroku, i odszedł od Necropona. Yalaxus uczył się głównie zaklęć wzmacniających. Później Yalaxus samotnie studiował magię światła. Necropon dowiedziawszy się iż Yalaxus porzucił magię mroku, i co najważniejsze Necropona popadł w furię i szukał Yalaxusa. Nie szukał długo. Gdy go znalazł porozmawiał z nim chwile, i oznajmił że będzie walczył. Necropon przywołał pomocników, i zaatakował Yalaxusa piorunem kulisty. Yalaxus obronił się tarczą, i biegł w kierunku Necropona. Necropon wypowiedział zaklęcie opętania. Próbował opętać Yalaxusa. Prawie mu się to udało, lecz wola Yalaxusa była mocna. Yalaxus wyrwał się z pod kontroli umysłu, i zadał cios Necroponowi. Necropon był bardzo zdziwiony, i próbował odleceić. Wtedy Yalaxus użył zaklęcia Fala Zniszczenia. Necropon padł, a Yalaxus spoglądał na swojego byłeo mistrza. Był pewien że wygrał, i podszedł do Necropona. Wtedy Necropon użył magi Kryształu Zagłady, i użył zaklęcia Odrzucenia. Necropon rzucił na Yalaxusa zaklęcie niepamięci, i uciekł. Yalaxus po tym wydarzeniu wiele zapomniał. Pamiętał tylko zaklęcie wzmacniające, i Świętą Włócznię...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki