FANDOM

Garachopon

Garanchopon To Bardzo odważny Patapon który posiada Pike i Buty. Jest Bardzo i to Bardzo Chaotyczny. Współpracuje z Wooyari'm.

Rzeczy Które Może Posiadać GaranchoponEdytuj

  • Piki Od Odblokowania.
  • Buty Od Odblokowania
  • Włocznie Od Poziomu 13
  • Wielkie Miecze Od Poziomu 20
    Details

Umiejętności klasoweEdytuj

Ogniste Ogłuszenie - Za każdym uderzeniem Garanchopon ma 8% Na ogłuszenie i podpalenie Przeciwnika.

Srebrne Ostrza - Za każdym perfekcyjnym uderzeniem bębna Garanchopon ma 5% na to aby pojawił się jego cień który atakuje przez 3 sekundy.

Niebieskie Ognie - Kiedy wybijesz perfekcyjne Chaka Chaka Pata Pon Wokół Garanchopon'a Pojawia się mały Niebieski Pierścień Ognia który go Broni i zadaje 30% Pełnych obrażeń Garanchopon'a.

Ogniste Stopy - Kiedy Garanchopon Ucieka za nim pojawiają się Niebieskie Ognie które podpalają przeciwników.

Rytułał Błękitu - Za każdym Perfekcyjnym uderzeniem Garanchopon ma 1% szanse na to żeby Stać się Aniołem który rozśiewa po planszy Błękitny Ogień który leczy towarzyszy, a Przeciwników atakuje na 10 sekund.

Umiejętności Do UstawieniaEdytuj

Niezrównany Strażnik - Garanchopon Gdy Będzie Słyszał Perfekcyjne 3 razy z rzędu Pata Pata Pata Pon zacznie szarżować na przodzie i atakował przeciwników, Lecz gdy złamiesz choć jedną nute Garanchopon przestanie szarżować.

GarachoponAngel

Garanchopon W trybie "Anioła".